Az új Farmville? Facebookos játékokkal adnák el a Zara ruháit

2021.05.15.
Olvasási idő: 1 perc

Miután felépítette a világ legnagyobb ruhamárkáját a Zara TV reklámokkal és óriásplakátokkal, új hirdetési felületet talált a cég.

A spanyol Inditex SA igyekszik lépést tartani a online értékesítés trendjével. Egy partnerségi megállapodás keretén belül a Facebook és az Instagram közösen készít nekik egy új játékot. A Pacific Game a fiatalabb generációt szeretné megszólítani és a Pull & Bear márka irányába terelni őket.

A játék maga nem is a közvetlen értékesítésről szól. Sokkal inkább szeretnének egyfajta kapcsolatot kialakítani a legújabb generációkkal. Az e-kereskedelem jelenleg a cégcsoport bevételének harmadát adja és most pedig dollár milliókat szánnak a digitális piacon a térnyerésre.

A Zara Facebook játékában egy vásárló utazik Kaliforniából Tokióba, az út alatt pedig ruhákat vásárol és különböző akadályokat győz le. Persze mindezt a Pull & Bear márkás cuccokban teszi majd a főhős, akit a játékosok irányíthatnak majd.

Már messze vagyunk attól, hogy egy-egy ikonikus márka megjelenik egy filmben, mint mondjuk a Nike tette ezt a Vissza a Jövőben c. film esetében. A divatmárkák egy újabb lépést tettek a vásárlókkal való kapcsolatépítés irányába azzal, hogy kiadják a saját játékaikat. A játék révén ismertebbé válhat a márka, ami közvetlenül is több forgalomhoz vezethet. Azonban az applikációval a meglévő vásárlókat is könnyebben érik majd el például kuponokkal vagy akciókkal.

Így nem csoda, hogy nem a Zara az egyetlen márka, ami saját videojáték piacra dobásával állt elő. A Burberry Group luxus divatmárka egy szörfös játékot dobott piacra a tavalyi nyári kampányában, aminek promóciójában Kendall Jenner is részt vett. Akkor a Peek and Poke játékért felelős igazgató úgy nyilatkozott, hogy a játék arról szól, hogy egy kis extra varázslatot adjanak a márkához, ami könnyen megjegyezhető és megmarad a közösség emlékezetében.

Zsófi

Minden érdekel, ami izgalmas, innovatív vagy meghökkentő – legyen szó technológiáról, gazdaságról vagy váratlan fordulatokról a nagyvilágban. Ezek a témák kizökkentenek a hétköznapokból, és új nézőpontokat mutatnak meg.

Legfrissebb hírek

Oroszország virtuális

Oroszország virtuális drónharcterekre edzi a legénységet

A modern háborúk a pixelek világába költöztek. Oroszország hadserege most egy virtuális harctéren neveli a következő generáció drónpilótáit, amely valós időben integrálja a drónokat, robotokat, AI-elemeket és valós helyszínű szimulációkat. Az oroszországi
BMW iX3

Íme az elektromos jövő legfenntarthatóbb crossoverje

A BMW iX3 a márka eddigi legfenntarthatóbb sorozatgyártású modellje. Az új Neue Klasse platform mérnökei már az első lépéstől arra törekedtek, hogy minden szinten csökkentsék a környezeti terhelést: az anyagválasztástól az akkumulátorig,

Veszélyben a magánélet – mindent látni akar a YouTube

Újra az adatgyűjtés kiterjesztésével próbálkozik a big tech. Ezúttal a YouTube a ludas, éppen egy új AI-alapú korhatár-ellenőrző rendszer bevezetését tervezi, ahol egy szelfi alapján ellenőriznék a felhasználók életkorát. A vállalat szerint
WHO

Kik pénzelik valójában a WHO-t? Egyre több a kérdőjel 

A világjárványok, globális egészségügyi veszélyhelyzetek és a vakcinák jövője kapcsán gyakran halljuk a WHO, vagyis az Egészségügyi Világszervezet nevét. De vajon ki finanszírozza ezt a világszinten befolyásos szervezetet? Egy a BMJ Global
hu_HUHungarian