Az új Farmville? Facebookos játékokkal adnák el a Zara ruháit

2021.05.15.
Olvasási idő: 1 perc

Miután felépítette a világ legnagyobb ruhamárkáját a Zara TV reklámokkal és óriásplakátokkal, új hirdetési felületet talált a cég.

A spanyol Inditex SA igyekszik lépést tartani a online értékesítés trendjével. Egy partnerségi megállapodás keretén belül a Facebook és az Instagram közösen készít nekik egy új játékot. A Pacific Game a fiatalabb generációt szeretné megszólítani és a Pull & Bear márka irányába terelni őket.

A játék maga nem is a közvetlen értékesítésről szól. Sokkal inkább szeretnének egyfajta kapcsolatot kialakítani a legújabb generációkkal. Az e-kereskedelem jelenleg a cégcsoport bevételének harmadát adja és most pedig dollár milliókat szánnak a digitális piacon a térnyerésre.

A Zara Facebook játékában egy vásárló utazik Kaliforniából Tokióba, az út alatt pedig ruhákat vásárol és különböző akadályokat győz le. Persze mindezt a Pull & Bear márkás cuccokban teszi majd a főhős, akit a játékosok irányíthatnak majd.

Már messze vagyunk attól, hogy egy-egy ikonikus márka megjelenik egy filmben, mint mondjuk a Nike tette ezt a Vissza a Jövőben c. film esetében. A divatmárkák egy újabb lépést tettek a vásárlókkal való kapcsolatépítés irányába azzal, hogy kiadják a saját játékaikat. A játék révén ismertebbé válhat a márka, ami közvetlenül is több forgalomhoz vezethet. Azonban az applikációval a meglévő vásárlókat is könnyebben érik majd el például kuponokkal vagy akciókkal.

Így nem csoda, hogy nem a Zara az egyetlen márka, ami saját videojáték piacra dobásával állt elő. A Burberry Group luxus divatmárka egy szörfös játékot dobott piacra a tavalyi nyári kampányában, aminek promóciójában Kendall Jenner is részt vett. Akkor a Peek and Poke játékért felelős igazgató úgy nyilatkozott, hogy a játék arról szól, hogy egy kis extra varázslatot adjanak a márkához, ami könnyen megjegyezhető és megmarad a közösség emlékezetében.

Zsófi

Minden érdekel, ami izgalmas, innovatív vagy meghökkentő – legyen szó technológiáról, gazdaságról vagy váratlan fordulatokról a nagyvilágban. Ezek a témák kizökkentenek a hétköznapokból, és új nézőpontokat mutatnak meg.

Legfrissebb hírek

megújul a cipzár

100 év után megújul a cipzár

100 év után új korszak kezdődik: forradalmi újítást kap a cipzár. Több mint egy évszázada változatlan formában működik a cipzár: két egymásba kapcsolódó fogsor, egy húzószár, és mindezt kétoldalt egy szövetcsík rögzíti
spacex

A SpaceX az USA új rakétapajzsát tervezi

A politikai ígéretek ritkán érik el a csillagokat – kivéve, ha Elon Musk is szerepel a történetben… Elon Musk cége, a SpaceX közel áll ahhoz, hogy elnyerje az amerikai kormány több milliárd
csokitorta

Miért a csokitorta a legjobb tanár a közgazdaságtanban?

Ha a gazdaságról beszélünk, legtöbben számokra, grafikonokra és GDP-adatokra gondolunk. De van egy közgazdasági iskola, amely szerint a gazdaságot nem táblázatokból lehet megérteni, hanem az emberekből vagy például egy csokitorta receptjéből. Ez
Ai poltikai kampány

Ezt a kampányt már nem az emberek írják

A magyar politikai kampányt ma már a mesterséges intelligencia formálja. Az új korszak: amikor a politika már nem emberi kézben van Az elmúlt néhány évben Magyarországon is elkezdődött egy csendes, de alapjaiban